Thursday 2 June 2016

Mål for Juni + Summer Bucket List

Da har vi snudd kalenderen og det har endelig blitt juni. Og selv om det er sommer, er det ikke ensbetydet at jeg kommer til å ligge på latsiden.

Her er noen av målene mine for denne måneden;

  • Bestå på den skriftlige hjemmeeksamenen jeg skal ha
  • Bestille pensumbøkene for neste semester over nettet, slik at jeg slipper stresset ved semesterstart
  • Jogge eller gå tur minst en gang i uken
  • Nytt forsøk angående å begynne med yoga
  • Kanskje ta turen innom en eller begge av disse; Hafrsfjordkaupangen 2016Svankevigå 2.0.



I tillegg har jeg klekket ut noen mål når det gjelder sommeren generelt, som jeg har skrevet på en egen "summer bucket list". Noen av disse målene er;

  • Gå på Gladmatfestivalen
  • Kurs på Coursera
  • Prøve en ny iskremsmak
  • Lage en sommerleseliste
  • Tur på museum
  • Gå på kino
Har du noen mål for Juni eller sommeren generelt?

No comments:

Post a Comment