Wednesday 11 May 2016

Kjekk pakke i posten

Jeg kan ikke nekte for at jeg er veldig glad i nettbutikken iHerb.com. Den 25. april bestilte jeg 6 pakker med te, og pakken har allerede kommet.

Personlig synes jeg at det tok relativt kort tid, tatt i betraktning at pakken blir sendt fra Canada. I tillegg har iHerb temmelig godt og assortert utvalg av te, kroppspleie, urter/krydder, kosttilskudd og mye annet, samt en får 10% av kjøpesummen avsatt til neste ordre, så sant en bestiller den nye ordren innen 60 dager. Fin-fin deal egentlig, samt frakten ikke er temmelig overkommelig hvis en velger Air Mail (rundt 35 norske kroner).


Det jeg bestilte, var; St. Dalfour, Organic Tea Variety PackJust a Leaf Organic Tea Peppermint Blend Loose Leaf TeaTraditional Medicinals Organic Chamomile TeaYogi Tea Honey Lavender Stress Relief TeaBigelow Red Raspberry Herbal Tea og Numi Tea Organic Orange Spice White Tea.

No comments:

Post a Comment