Thursday 12 November 2015

Minner og assosiasjoner med høsten

Det begynner kanskje å bli innlysende at jeg liker høsten, og jeg har flere minner og assosiasjoner om denne årstiden.

For mange år siden var jeg en gang med besteforeldrene mine på hytta deres i Sirdal, og det var noe magisk med alle høstfargene en kunne se i det området, som på en måte virket sterkere i innlandet enn ved kysten, der jeg bor.

Høsten 2009 dro en mannlig venn og jeg bort til Byrkjedalstunet før vi skulle på kino i Sandnes helt på impuls (Byrkjedalstun-delen). Jeg ville ikke kallet det en date for jeg tror ikke at noen av oss hadde romantiske baktanker, men vi hadde det kjekt å se på alle de fine fargene, samt nyte den skarpe lufta og god mat.

Det er kanskje ikke alltid så mye som skal til for å nyte høsten, og til menn der ute som bor i nærheten; ta dama/kona med til Byrkjedalstunet på date om høsten, det er å anbefale.

No comments:

Post a Comment