Tuesday 27 October 2015

10 ting jeg er takknemlig for per dags dato

Jeg tror kanskje at flere av oss i alt stress og mas glemmer å være takknemlige for det vi faktisk har. Noen av de tingene jeg er takknemlig for er dette;


  1. Det at jeg klarer å få til universitetet, selv om jeg har de utfordringene jeg har
  2. Støtten og hjelpen jeg har fått på universitetet, enten det er fra pedagoger, medstudenter eller andre
  3. At jeg har min egen plass å bo
  4. At jeg har en familie
  5. Jeg klarer meg sånn noen lunde økonomisk, selv om jeg er langt fra noen millionær
  6. Det at jeg fikk lov å ha katten, selv om jeg bare leier en kjellerleilighet, med det kompromisset at den ikke gjorde i fra seg inne
  7. Jeg har det meste av det jeg trenger
  8. Jeg har noen snille venner
  9. Jeg har helsa i behold
  10. Jeg går på et studie (BA i engelsk språk/litteratur med historie som breddefag), som gjør at jeg kan potensielt få meg en jobb innenfor noe jeg er interessert i

No comments:

Post a Comment