Saturday 20 October 2012

Frykt og fordervelse eller bare kaosteori?

Torsdag kveld dumpet jeg ned i sofaen og lå der nærmest apatisk etter jeg kom hjem fra universitetet. Kombinasjonen eksamen i engelsk grammatikk og ha forelesing i amerikansk litteratur rett etterpå var mildt sagt noe uheldig for meg. Det er i disse tilfellene jeg misliker ”programmeringsfeilene” mine, men jeg får gjøre det beste utav det. Nå er det bare å se fremover; tre eksamener igjen dette semesteret og juleferie første desember.

Er det en ting som er sikkert når det gjelder universitetet; det er til de grader ”The survival of the fittest” og travelt, men det er da kjekt også. Spesielt når en har greie forelesere.

Neste uke er det ”Fear and Loathing in Las Vegas” av Hunter S. Thompson som står for tur i amerikansk litteratur. Har bare lest noen sider foreløpig, men har lest ”The Rum Diary” av samme forfatter tidligere.

No comments:

Post a Comment