Friday 28 September 2012

Kaosteori og utmattelse

Hvem sa at studentlivet var lett, spesielt når en har diagnoser som ADD og Aspergers? Allerede nå er jeg mentalt utslitt og det blir bare vanskeligere og stå opp om morgenen. Hodet vandrer helt andre plasser når jeg er på forelesing, sosialt liv og pensumlesing krever sitt.

Akkurat nå håper jeg bare på en rolig helg, siden jeg snart faller fra høyoktan til nulloktan. Søndag blir vel som vanlig brukt til forberedelser til neste uke, og da får jeg utdelt en innlevering i Ex. Fac som teller en stor del av sluttkarakteren i emnet. Jeg trenger seriøst all energi jeg kan få, spesielt hvis jeg skal holde ut med forelesinger og pensumlesing i tillegg.

Trøsten er at i amerikansk litteratur har jeg bare en Ernest Hemningway novelle å lese neste uke. Hvis jeg er heldig, får jeg tid til å lese boka ”Lolita” under Banned Books Week.

No comments:

Post a Comment