Friday 4 May 2012

Full rulle, om ikke annet, i hvert fall nesten.

Jeg er på en måte veldig glad for at mai har kommet, fordi at det betyr at flere ting kommer til å skje de nærmeste månedene. Snart skal jeg til legen igjen og se om det kanskje er mulig og få orden på ting og tang. I slutten av måneden får jeg kanskje svar på universitetssøknaden (har søkt om opptak på spesielle vilkår) og i løpet av sommeren er det noen festivaler i distriktet jeg har planer om å besøke. Det er nok en haug med andre ting som også skal skje, men som jeg har glemt å nevne.

Som nevnt håper jeg at jeg kommer inn på universitetet fordi at da kan jeg faktisk få utdanne meg til noe jeg finner interessant, i tillegg til at jeg får noe stabilt de nærmeste årene og slipper å føle meg som en bordtennisball mellom praksisplasser og diverse jobber. Det eneste jeg egentlig ønsker er å ha en stabil arbeidssituasjon over lengre tid. Jeg er møkka lei av å jobbe noen måneder her og der noe som jeg vil tro at de fleste vil forstå.

Fordelen med sommerhalvåret er festivalene som finner sted og en av festivalene jeg har planer om å besøke i år er Gladmat-festivalen i Stavanger.

No comments:

Post a Comment